אוסטאופתיה לתינוקות

החיים מתחילים בטראומה, חיובית ;-)

כל הורה רוצה להבטיח לילד שלו את התנאים המיטביים להתפתחות תקינה כבר מהרגע הראשון לחיים.

באופן טבעי תינוקות, הן אלו שנולדים בלידה טבעית והן בקיסרית, חווים טראומה במהלך לידתם. מעבר ליציאה מהמקום הבטוח המוגן והחשוך היישר לתוך עולמנו המואר, הרועש ולא כל כך בטוח חווה העובר במהלך הלידה לחצים עצומים על גופו ובפרט על גולגלתו בכדי שיוכל לעבור באגן האם. המתח שנוצר ברקמותיו יכול להפריע לעצבים, זרימת הדם והמתח ובשרירים המשפיעים ישירות על התנהגותו של תינוקך ועל התפתחותו. דברים אלו תקפים גם עבור תינוקות הנולדים בניתוח קיסרי מתוכנן. כל אלו יוצרים מגוון תסמינים ובעיות בהם אני מסייע לתינוקך:

רפלוקס, בעיות יניקה (לעתים בעקבות לשון קשורה), קוליק תינוקות, טורטיקוליס, בעיות נשימה וחירחורים, בעיות שינה, פזילה, עיכוב התפתחותי, דלקות אוזניים חוזרות, חיזוק המערכת החיסונית, פלגיוספאלי (אסימטריה בגולגולת) ועוד.

הטיפול שלי מעניק בריאות ונחת לתינוקכם ולכם שקט נפשי ושעות שינה יקרות. 

חשוב שתדעו:

☺  הטיפול בתינוק עדין מאוד, אף יותר מהמגע שלכם ההורים בתינוקכם ביום יום

☺  אינו ארוך

☺  אין חשש לפגיעה במהלכו או אחריו

ככל שהטיפול ניתן סמוך יותר למועד הלידה/ תחילת הופעת הסימפטום כך הטיפול יהיה קצר ויעיל יותר.

הורים לתינוקות שטופלו מדווחים על תינוקות רגועים ונינוחים יותר הישנים יותר במהלך היום והלילה, חולים פחות ומבקרים בתדירות נמוכה יותר אצל רופא הילדים.

 

מספר מקרים מהקליניקה:

א', תינוק בן חודש ושבוע הסובל מבעיות גזים ואי שקט, ואיתו ההורים אשר אינם זוכים לנחת. א' הגיב כבר בטיפול הראשון וחל שינוי משמעותי במצבו, ולאחר שני טיפולים הוא פשוט תינוק אחר, רגוע, ישן טוב יותר במהלך היום והלילה והיציאות שלו מרובות וקלות. המשך הטיפול איתו יהיה במעקב בהתאם להתפתחות.

ל', תאומה מבין שתי תינוקות בנות חודשים וחצי הסובלת מריפלוקס של הקאות בקשת ואי נחת אחרי כל האכלה שנמשך לפחות כשעה. לאחר הטיפול הראשון חל שיפור במצבה והייתה רק פעם אחת נוספת של הקאה בקשת והתינוקת רגועה יותר אחרי האכלות. בנוסף היא אפילו הצליחה לישון לילות שלמים מבלי להעיר את ההורים. הטיפול השני המשיך את השיפור במצבה.

ל', תינוקת בת ארבעה וחצי חודשים אשר בחודש האחרון לא מצליחה לישון בלילה, שינה מועטה ביותר, וכך גם ההורים. כבר לאחר המפגש הראשון חל שיפור אצל ל' וכעת אחרי 2 טיפולים היא מצליחה לישון בלילות.

 

הטיפול האוסטאופתי לתינוקות קיים כבר עשרות שנים בעולם:

הנה הצצה לוידאו מלפני יותר מ 30 שנים שכבר הראה את התוצאות דאז.
מדהים!!!