אודות ינון וובר

אוסטאופת ויועץ לרפואה טבעית

במקום לכתוב לכם כמו בכל האתרים האחרים אילו התמחויות יש לי וכמה ניסיון צברתי, החלטתי לכתוב סיפור אישי.

זה מתחיל לפני קצת יותר מעשור. הייתי על הדרך "הבטוחה" של עיסוק בתחום המחשבים. הקליטה שלי בתחום היתה מהירה והייתי חדור מוטיבציה להצליח, אך רגע לפני שכל זה קרה, ניסתי לדמיין את עצמי בעוד 10 שנים מאותו הרגע – ראיתי את עצמי יושב באיזה "בוקס" מול מחשב וכותב שורות קוד, ויחד עם זאת תופס את הגב, הצוואר והפרקים כמו בזמן הלימודים כשישבתי הרבה על התחת. בנוסף לא ראיתי איך זה יעזור לשתי בעיות שמלוות אותי כל חיי, מגרנות ובעיות במערכת העיכול, אלא להפך, רק יחמיר את מצבן. הבנתי שבריא לא אצא מהעסק הזה.

זה היה הרגע שבו הבנתי, שאין סיכוי שאני אגיע למצב הזה, המקום הזה הוא לא המקום שלי.
הבנתי שאני רוצה לעשות שינוי בחיי. התחלתי לעסוק בתחום של טיפולי מגע (משהו זרם לי בידיים כנראה).
התחלתי לעבוד בספא בבית מלון באילת, ללא כל נסיון. הפידבקים בטיפולים היו של "וואו", והתשבחות לא הפסיקו להגיע בכל יום מחדש. מהר מאד הבנתי שיש לי משהו בידיים ובנשמה שאין לאחרים.
אך למרות כל זאת, כאשר הגיעו אלי אנשים עם מכאובים שונים, ידיי היו כבולות, ולא תמיד ידעתי מה ואיך עלי לעשות בכדי להעלים להם את הכאבים. המצב היה מתסכל מאד מבחינתי, להרגיש שאני יכול ולא לדעת איך.

בתקופה זו נחשפתי לראשונה לרפואה האוסטאופתית.
לא עבר זמן רב ונהייתי לסטודנט מן המניין, אז גם ידעתי והיה לי ברור כי אני רוצה לעזור לאנשים, להפוך אותם לבריאים יותר ולהעלים להם כאבים. בדיוק כפי שלבעיות המיגרנות ומערכת העיכול שלי זה עזר באורח פלא.
בזמן לימודיי הבנתי שמיציתי את יכולותיי בטיפולי המגע בהם התחלתי וכדי לעזור לאנשים, עליי ליישם את הידע שצברתי. התחלתי במקביל לעסוק ברפואה אוסטאופתית. שם מצאתי את כל מבוקשי, בסיס ידע מערבי רחב, טיפול בכל בעיה בה אני נתקל, אין סוף אפשרויות וכיווני מחשבה וכן טיפול אישי אחד על אחד.
כיום אני מטפל ברפואה אוסטאופתית ורפואה טבעית, חוקר בריאות ומלמד את מטופלי את כל הסודות להשגת בריאות ובמיוחד על אלו שהרפואה מסתירה מכם!

אז מה גורם לי כל יום לקום בבוקר ולטפל באנשים?

בסופו של דבר כשאני מסתכל על מה באמת חשוב לי, אני חושב על כל אותם פציינטים שאמרו לי: "בזכותך אני בלי הכאבים" או אלו שקראו לי "קוסם" או "מלאך".
כל אלו שעזרתי להם לחזור לפעילות שהם אוהבים, לעבודתם, לשחק עם הילדים ולשגרת חיים פעילה ללא כאבים. בזכותם אני קם בבוקר עם חיוך ומוטיבציה אין סופית לעזור לכל אלו הזקוקים לעזרתי.

אני, ינון וובר

אוסטאופת D.O
יועץ לרפואה טבעית ואורח חיים בריא
בעל ניוזלטר בריאותי רפואי וייחודי המעניק השראה, ידע ומנפץ מיתוסים
מרצה לרפואה טבעית במכון הישראלי ללימודי אוסטאופתיה בוינגייט
מוסמך לטיפול בדיקור יבש – Dry needling) IMS)
אסיסטנט הוראה בבי"ס לאוסטאופתיה בוינגייט בעברי
חבר ועדת האתיקה באגודת רא"י (רשימת האוסטאופתים בישראל)
כ 7 שנים הייתי מנהל מרפאת הסטאז' בוינגייט

מקווה לפגוש אתכם בקליניקה שלי ונותן לכם אחריות מלאה על הטיפול שלי כמובן!
כמו כן, אני מזמין אותך להרשם לניוזלטר שלי בדף הבית.